Запобігання злочинності - ІІІ проба



Thumb

1.  Обговори роль і значення законів у суспільстві щодо злочинності та профілактики правопорушень. В своєму обговоренні дай визначення «злочину» і «запобігання злочинності».

2.  Підготуй газетні статті та інші вирізки, які описують стан злочинності, результати діяльності правоохоронних органів щодо припинення та попередження злочинів у твоїй місцевості.

3.  Обговори з інструктором:

а.  Роль громадян, у тому числі молоді, в запобіганні злочинності.

б.  Взаємодію громадських формувань та громадян з правоохоронними органами.

в.  Організовані злочинні групи (банди) і їх вплив на суспільство

г.   Кому, коли і яким чином повідомити про злочин

4.  Після виконання КОЖНОГО з наступних завдань, розкажи чого ти навчився:

а.  З’ясуй, які потенційні загрози можуть призвести до злочину у твоєму районі. Дізнайся, як зробити опитування щодо запобігання злочинності.

б.  Проведи обстеження безпеки твого будинку і обговорити отримані результати з своєю родиною. (Контрольний перелік запитай у інструктора)

5.  Навчи свою сім'ю або членів гуртка, як захистити себе від можливих дій потенційного злочинця у себе вдома, школі, місті, і під час подорожі; як діяти в разі виявлення підозрілого предмета; як визначити особу, імовірно причетну до диверсійно-розвідувальної групи; як поводитися при можливому потраплянні в заручники.

6.  Допоможи підвищити рівень обізнаності з питань безпеки у своєму навчальному закладі, виконавши ОДНЕ з наступних завдань:

а.  Створи плакат для шкільної газети або стінгазету.

б.  З дозволу директора школи, напиши оголошення, яке може бути озвучене в ефірі шкільного радіо, розміщене на офіційному сайті навчального закладу, або на дошці оголошень у своєму навчальному закладі чи під’їзді будинку, гуртожитку тощо.

в.  Зроби презентацію для гуртка молодшого юнацтва чи новацького рою і організуй для них конкурс малюнка на зазначену тему.

7.  Виконай ОДНЕ з наступних завдань:

а.  Допоможи спланувати і організувати програму з профілактики злочинності у твоєму місті, наприклад "Сусідський дозор", "Міська варта" і т.п. Поясни, як ця програма може принести користь для твого міста.

б.  Ініціюй, по можливості, за допомогою класного керівника відвідання своїм класом чи групою одного із закладів пенітенціарної служби або відвідай із в супроводі дорослого відкрите судове засідання. Поділись своїми враженнями з інструктором.

8.  Обговори з інструктором:

а.  Як просвітницькі програм про наркоманію допомагають запобігти злочину.

б.  Чому алкоголь, тютюн і марихуану іноді називають "легкими наркотиками" і як "легкі наркотики" можуть спонукати людину до вживання інших, більш важких і небезпечних препаратів.

в.  Чи є у твоєму місті громадські організації чи заклади, куди людина з наркотичною залежністю або проблемами, пов'язаними з наркотиками, може звернутися за допомогою.

г.   Як вживання наркотиків може спонукати людину до скоєння злочинів.

д.  До чого призводить жорстоке поводження з дітьми

9.  Обговори з інструктором:

а.  Роль поліції в запобіганні злочинності.

б.  Цілі та діяльність організацій та громадських формувань у твоєму місті, які допомагають співробітникам правоохоронних органів запобігти злочинам.

в.  З якого віку настає адміністративна та кримінальна відповідальність і що це означає

г.   Вибери професію в правоохоронній галузі або індустрії безпеки, що тебе цікавить. Опиши необхідну освіту і обов'язки людини в цій професії. Розкажи, чому ця професія тебе цікавить




код на badgecraft.eu: upu_zz

Даний розділ ще не є заповнений інформацією!



Ім'я користувачаАватарЕл. адресаСтаницяОкругаРекомендований
Леся ФедоренкоThumb z ⚜ lesyafedorenko@gmail.comЧернівціЧернівецька