Взаємодія із людьми з інвалідністю - ІІ проба



Thumb           3

1. Обговори з інструктором:
- етикет взаємодії з людьми із особливими потребами. Поясни, які є особливості спілкування з людьми різних видів психофізичних порушень (напр.: аутизм, синдром Дауна, порушення зору, слуху, ДЦП)
- суспільні стереотипи, міфи та інституційні проблеми, які перешкоджають у самореалізації людей з особливими потребами;
- які терміни (визначення) щодо людей з особливими потребами є неприйнятними і не толерантними, яка доля у різні часи була в людей з інвалідністю у різних державах;
- з’ясуй, чи є у когось в родині людина з особливими потребами і обговоріть особливості її життєдіяльності.
2. З’ясуй, які організації діють на терені твого проживання, що працюють із людьми з особливими потребами. Збери про них якомога більше інформації, дізнайся про їхній досвід роботи, потреби і можливі шляхи співпраці із ними твого гуртка, куреня чи Пласту. Підготуй відповідну презентацію та продемонструй на сходинах.
3. Підготуй проект-презентацію про видатних українців з особливими потребами і їх досягнення та продемонструй її пластунам, своєму класу чи громадськості.
4. Проведи дискусію чи обговорення на одну із тем: «Інвалідність – вирок, чи стиль життя», «Пихофізичні порушення: шляхи попередження», «Чи можна бути застрахованим від інвалідності»
5. Проаналізуй виконання у твоїй місцевості принципів універсального дизайну для людей з особливими потребами. З’ясуй, які позитивні зміни вже відбулися і які є пріоритетні завдання у цьому питанні.
6. Дізнайся, якими компенсаторними та допоміжними засобами можуть користуватися люди з інвалідністю, поміркуй чи важливо про них знати, взаємодіючи із людиною з особливими потребами.
7. З’ясуй зміст і мету Конвенції ООН про права інвалідів. Коли і з якою метою Україна ратифікувала її, які зміни після цього відбулися в освіті, політиці, культурі, ЗМІ та ін.
8. Виконай КОЖНЕ з наступних завдань:
а) Проведи інформаційний захід для пластового чи шкільного середовища з метою популяризації інклюзивної освіти. По можливості, запроси людей з особливими потребами.
б) Проведи дискусію чи обговорення на одну із тем: «Інвалідність – вирок, чи стиль життя», «Психофізичні порушення: шляхи попередження», «Чи можна бути застрахованим від інвалідності»
в) з’ясуй, чи є у твоїй родині чи родині когось із членів твого гуртка, людина з особливими потребами і обговоріть особливості її життєдіяльності.
9. Напиши і при можливості опублікуй у ЗМІ статтю:
а) про людей з особливими потребами;
б) про життя конкретної людини з інвалідністю у вашій місцевості;
в) про спільний захід Пасту із організацією яка опікується людьми з особливими потребами.
10. Склади картотеку відео (художніх фільмів, сюжетів, мультфільмів), які популяризують ідею рівності людей незважаючи на психофізичні порушення. Спільно із гуртком/класом перегляньте один із них і проведіть обговорення сюжету.
11. З’ясуй, конкретні потреби і проблеми дорослої людини з особливими потребами чи сім'ї із дитиною з інвалідністю у твоїй місцевості і спробуй розв’язати одну із них (інформаційна, матеріальна, дозвіллєва та ін.).

Даний розділ ще не є заповнений інформацією!



Ім'я користувачаАватарЕл. адресаСтаницяОкругаРекомендований
пл.сен. Зоряна Удич, ОрлThumb dsc 0705chuma ⚜ zz ⚜ a ⚜ @gmail ⚜ ⚜ ⚜ .comТернопільТернопільська