Комунікація - ІІ проба



Thumb

1.    
Виконай ОДНЕ з наступних завдань:
-           Протягом одного дня занотуй усі випадки спілкування та опиши їх. Записуй час, тривалість, а також різні способи комунікації (розмова віч-на-віч, слухання вчителів чи радіо, перегляд телевізора, використання соціальних мереж, читання книг та інших друкованих засобів масової інформації, та за допомогою будь-яких інших електронних комунікаційних засобів). Обговори на сходинах, як твої записи показують важливість спілкування у твоєму житті. Подумай про те, як ти можеш вдосконалити свої навики спілкування
-           Впродовж трьох днів веди щоденник про свій досвід слухання. Ідентифікуй і обговори з виховником по одному прикладу з наступного переліку випадків коли ти слухав для того, щоб:
   · Отримати інформацію
   · Бути переконаним
   · Оцінити щось чи отримати від чогось насолоду
   · Зрозуміти чиїсь почуття
-           Зустрінься невеликою групою з іншими пластунами або друзями. Попроси їх поділитись особистими розповідями про значні події в їхньому житті, які якимось чином на них вплинули. Бери до уваги як кожен пластун чи друг бере участь у загальній розмові і наскільки ефективно він доносить свою думки. Розкажи про те, що ти навчився на сходинах, зокрема які відмінності в ефективності комунікації ти спостеріг
-           Склади перелік усіх відомих тобі способів комунікації з іншими людьми (віч-на-віч, по телефону, листуванням, електронною поштою, текстовими повідомленнями і т.д.). для кожного з цих способів комунікації наведи ситуацію, коли цей метод є ефективним і неефективним.
2.     Виконай ОДНЕ з наступного:
-           Придумай творчий спосіб описати себе, використовуючи, наприклад, колаж, коротке оповідання або автобіографію, малюнки або серію фотографій, пісню і т.п. використовуючи ці засоби, зроби презентацію про себе для гуртка
-           Вибери концепцію, виріб або послугу, в яких добре розумієшся. Розроби план продажу опираючись на переваги. Спробуй переконати когось із гуртка погодитись, використати або купити твою концепцію, виріб чи послугу. Після цієї спроби, обговори зі своїм виховником, наскільки ти був переконливий
3.     Напиши 5-ти хвилинну промову. Виголоси її на сходинах гуртка
4.     Проведи співбесіду з кимось, кого добре знаєш, хто тобі подобається або кого ти поважаєш за його позицію, талант, кар’єру чи життєвий досвід. Уважно слухай, щоб вивчити якомога більше про цю людину. Тоді підготуй і дай виховнику опис цієї людини, так ніби він має бути гостем на сходинах і вкажи причини чому гурток захоче послухати цю людину. Продемонструй, що б ти говорив, щоб запросити цю людину для доповіді.
5.     Відвідай громадське зібрання (громадські слухання, шкільна рада, дебати), де буде виголошено кілька різних точок зору на одну проблему. Вправляй вміння активно слухати і детально записуй кожну точку зору. Підготуй об’єктивний репортаж, який міститиме всі представлені точки зору і обговори його на сходинах
6.     Розроби план для вивчення якої-небудь вмілості або інформування когось про щось. Підготуй допоміжні навчальні матеріали для реалізації твого плану. Реалізуй свій план. Визнач разом із своїм виховником, чи особа навчилась того, чого ти прагнув її навчити
7.     Виконай ОДНЕ з наступних завдань:
-           Напиши до редакції журналу або місцевої газети щоб висловити свою думку чи поділитись інформацією на довільну тему. Відправ повідомлення факсом, електронною чи звичайною поштою
-           Створи веб-сторінку або блог про одне з твоїх зацікавлень (наприклад: твій гурток чи команда, улюблене заняття чи спорт). Напиши щонайменше три статті або дописи з фотографіями чи ілюстраціями і вклади посилання на якусь одну сторінку чи блог, які будуть корисні читачам твоєї сторінки чи блогу. Не обов’язково це публікувати в Інтернеті, але якщо ти так вирішив, то порадься із батьками і виховником і отримай їхній дозвіл
-           Використай комп’ютерну програму для видавництва (нп. Desktop publishing), щоб створити бюлетень, брошуру, летючку (флаєр) або іншого друкований матеріал для свого гуртка, класу в школі або іншої компанії. Використай хоча б одну статтю і фотографію або ілюстрацію.
8.     Сплануй гуртковий чи курінний захід або програму ватри (гуртковий, курінний або комендант акції повинен затвердити програму). Напиши сценарій і підготуй програму. Виступи в якості ведучого.
9.     Виконай ОДНЕ з наступного:
-           Дізнайся про три кар’єрні можливості в галузі комунікації. Вибери одну і з'ясуй, яку потрібно мати освіту, професійну підготовку та досвід для цієї професії. Обговори з виховником і поясни, чому ця професія може тебе зацікавити.
-           Візьми інтерв'ю у людини, яка працює в галузі комунікації, дізнайся де вона вчилась, які додаткові курси чи тренінги проходила і які перспективи цього напрямку

Даний розділ ще не є заповнений інформацією!



Ім'я користувачаАватарЕл. адресаСтаницяОкругаРекомендований
Тетяна ЛущенкоThumb p60713 120042lu ⚜ chtchenk ⚜ o@ ⚜ ⚜ gm ⚜ a ⚜ il ⚜ .co ⚜ ⚜ mКиїв
Тарас ІщикThumb 323taras.ishch ⚜ yk@gmail.co ⚜ ⚜ mЛьвівЛьвівська
Оксана МолдавчукThumb   .  .                 o ⚜ ⚜ k ⚜ san ⚜ a.mo ⚜ ⚜ ⚜ l ⚜ ⚜ davchukp ⚜ hd ⚜ @gma ⚜ i ⚜ l ⚜ .comКиївКиївська
Марина ПінькевичThumb photo 2020 10 20 21 46 14marypinkevych@gmail.c ⚜ omКиїв- Немає -